Vebinarid:

Tagasi

Miks ja millist CRM-i ma vajan? | 07.03.24

CRM on populaarne ja kaasaegne akronüüm, millest paljud räägivad aga sisu tähendus on ettevõtete lõikes reeglina erinev.
See omakorda tingib ka erinevad ootused otsitavale lahendusele. Aitame veebiseminari jooksul täpsustada, kuidas jõuda ettevõtte jaoks õige lahenduseni.
Käesoleval veebiseminaril räägib BCS Itera müügijuht Kätlin Piiskop, milliste vajaduste katmiseks vajab ettevõte CRM lahendust ning milliste kriteeriumite/argumentide põhjal valik teha?

 

MILLEST RÄÄGIME JA KELLELE?

Toome näiteid BCS Itera kogemuse baasilt, miks kliendid CRM lahendust otsivad ning milliseid probleeme püütakse lahendada. Samuti räägime, miks valida üks või teine ehk milliseid argumente kaaluda ja miks need on olulised. Anname ülevaate Dynamics 365 Sales lahenduse ulatusest ja tugevustest ning põgusalt tutvustame, millised on laiemad võimalused oma vajaduste katmiseks (lisaäpid ja CRM-i sisaldavad suuremad lahendused).

MIDA NÄITAME?

Dynamics 365 Sales lahenduse üldtutvustus – kasutaja vaade, juhi vaade, analüütika.

DIGITALISEERIMINE