Mida teeme
Kes või mis on BCS Itera
BCS Itera on ca 70 inimest, kes armastavad oma tööd, oleme majandustarkvara ja ärianalüüsi lahenduste fännid, kelle jaoks meie lahendused ja kliendid on kirg.
Mida teeme?
Meie missiooniks on nõustada ja viia ellu konkurentsieeliseid loovaid majandustarkvara (ERP) ja ärianalüüsi (BI) lahendusi.
Teisisõnu kasutame suure aukartusega meile antud usaldust ja koostöös oma kliendiga viime sisse muudatusi ja uuendusi. Meie jaoks on uhkuse ja au küsimus, et meie klient oleks oma valdkonnas üks kõige konkurentsivõimelisem ettevõte.
BCS Itera on üks suurimaid majandustarkvara lahendusi pakkuv ettevõte Baltikumis, kelle klientideks on regiooni juhtivad ettevõtted. Täna oleme tänulikud eduka koostöö eest ca 500´le ettevõttele, 5000´le kasutajale ja paljudele partneritele.
Meie kompetentsid ja kliendid on valdavalt järgnevatest valdkonndadest – HULGI- ja JAEKAUBANDUS, TEENINDUS, KINNISVARA, TARISTU ja TOOTMINE.
Loe lähemalt kliendilugudest.
BCS Itera sertifitseeritud edasimüüjad
BCS Itera Palk ja Personal
Palk365 ja Personal365
Columbus Eesti AS
Fujitsu Estonia AS
Millest unistame?
Meie visiooniks on olla mõjukaim ja kiireima arenguga valdkonnapõhiste lahenduste konsultatsiooni ettevõte majandustarkvara ning ärianalüüsi turul. Soovime olla kõige targemad, kiiremad, kvaliteetsemad, tulemuslikumad ja sõbralikumad nii enda kui ka kliendi jaoks.
Mis on meile väärtuslikud põhimõtted?
Elluviimine – meil on siht silme ees, me peame lubadustest kinni, oleme tulemuslikud iseenda ja kliendi jaoks.
Meeskonnatöö – me oleme ausad, avatud, me arvestame teistega ja usaldame üksteist, luues selle läbi sünergiat. Meie klient on meie meeskonna liige.
Professionaalsus – me väärtustame arengut, kvaliteeti, innovatsiooni ja jagatud teadmisi.
Pühendumine – meid ühendab kirg meie äri vastu.
Miks ja millal kaaluda BCS Iterat tööandjana?
BCS Itera panus headesse ja vahvatesse ettevõtmistesse
EESTI UJUMISLIIT
BCS Itera on aastast 2012 Eesti Ujumise üks suuremaid toetajaid. Pidev tugi Eesti ühele suurimale harrastajatega alaliidule on aidanud kaasa ujumise arengule ja saavutustele ning loonud aluse ka pikaajaliste eesmärkide elluviimiseks.
MARKO ALBERT
BCS Itera on alates Ateena Olümpiamängudest (2004) järjepidevalt toetanud Eesti viimase kahe kümnendi edukaimat triatleeti Marko Albertit.
Mõlemat, nii Markot kui BCS Itera’t ühendab üks ja sama filosoofia – järjepidev ja mõtestatud tegevus viib alati sihile. Olla professionaalne, pühendunud ja viia alati oma eesmärgid ellu on taganud nii Markole pikaajalise edu kui BCS Itera’le klientide tänu.
TALLINNA VAIMSE TERVISE KESKUS
2015 aasta jõuludel toetasime koos Klick Eestiga Tallinna Vaimse Tervise Keskuse Noortemaja sporditarvete ja IT vahenditega.
DOKTOR KLOUN
2016 aasta jõulukink läks Doktor Klouni meeskonnale, kes rõõmustavad haiglates olevaid lapsi.
ORC AVAMEREPRJETAMISE MEESKOND MINNI
2017 – 2018 toetas BCS Itera avamerepurjetamise meeskonda Minni, kes on edukalt võistelnud Eesti tiitlivõistlustel, käinud nii Euroopa kui ka Maailmameistrivõistlustel. 2017 aastal oli suurim tiitlivõistlus Euroopa Meistrivõistlus, mis toimus Poolas, Gdanskis.
Inimesed
-
Margo Touart
Tootearendusjuht
-
+ fantastiline meeskond, kokku 60 pühendunud tegijat!
KONSULTANDID ja ARENDAJAD
Metoodika
Oleme suurim ja pikaajalisem Dynamics 365 Business Central (NAV) ja ärianalüüsi lahenduste juurutaja Eestis. Meil on kõrgeim Microsoft Partner Programmi sertifikaat (Microsoft Partner Gold Enterprise Resource Planning) majandustarkvaralahenduste valdkonnas. Esimese Eesti ettevõttena pälvisime 2007. aastal Microsoft Dynamics President’s Club Member staatuse, millega tunnustati BCS Itera kõrgetasemelist tegevust klientide teeninduse ja müügitulemuste valdkonnas.
BCS Itera AS pälvis ka esmakordselt välja antud Microsofti Aasta Partneri 2010 Eestis auhinna.
Aasta partneri auhinnaga tunnustas Microsoft üht partnerit, kes on suutnud aasta jooksul pakkuda turgu harivaid ja edasiviivaid Microsofti tehnoloogiatel põhinevaid lahendusi. Laureaat valitakse välja Microsofti kõigi tooteportfellide partnerite seast.
Lahenduste juurutamisel kasutame rahvusvahelisest majandustarkvaralahenduste metoodikat Sure Step, mis ühendab endas kogu lahenduse elutsükli ja vajalikud dokumentatsiooninõuded:
DIAGNOSTIKA
Eesmärk
Kirjeldada üldisel tasemel tellija äriprotsessid, integratsioonid, tänased kitsaskohad ning ootused tulevasele lahendusele. Diagnostikas keskendutakse tervikule.
Kogutud info põhjal määratakse lahenduse ulatus, koostatakse üldine visioon ja pakkumine järgmisele etapile. Antakse hinnang kogu projekti investeeringule.
Tulemus tellijale
Üldine nägemus juurutatavast lahendusest ja projekti etappidest, tulevasest investeeringust, suurimatest võidukohtadest.
Tegevus |
Kestus |
Diagnostika töötoad | 2-3 päeva |
Üldise projektiplaani-tegevuskava koostamine | |
Visioonidokumendi koostamine | 7 päeva |
Hinnang projekti maksumusele | |
Lahenduse demo | 1 päev |
Kokku | 2 nädalat |
Dokumendid
- Visioonidokument
- Esmane projektiplaan (etappide hinnanguline kestus) sh tellija hinnanguline töömaht
- Äriprotsesside kaart/topoloogia – panoraamvaade äriprotsessidest ja võimalikest lahendustest
- Lahenduse ulatus (Fit-Gap)
- Pakkumine analüüsi etapile ja hinnang kogu projekti investeeringule
- Suurimad võidukohad ja eesmärgid
ANALÜÜS
Eesmärk
Kaardistada detailselt tellija tuleviku äriprotsessid ja -nõuded. Planeerida tegevused projekti eesmärkide saavutamiseks.
Info kogumine toimub töötubade vormis ning tulemiks on funktsionaalsete vajaduste dokument.
Tulemus tellijale
Detailselt kirjeldatud vajadused ja nõuded tulevastele äriprotsessidele, millele töötatakse välja lahendus disaini etapis. Analüüsi etapi lõpus on osapooltel ühine arusaamine nõuetest ja soovidest.
Tegevus |
Kestus |
Analüüsi töötoad | 1-2 kuud |
sh IT taristu kaardistus | |
Disaini etapi detailse projektiplaani koostamine | |
Analüüsidokumendi koostamine | 1 kuu |
Täpsustatud hinnang projekti maksumusele | |
Vajadusel demo olulisemate protsesside osas | |
Kokku | 2-4 kuud |
Dokumendid
- Analüüsidokument (FRD – Funktsionaalsete nõuete dokument)
- Äriprotsesside joonised
- Täpsustatud äriprotsesside kaart/topoloogia – panoraamvaade äriprotsessidest ja võimalikest lahendustest
- Lahenduse ulatuse täiendamine (Fit-Gap)
- Detailne projektiplaan järgmisele etapile
DISAIN
Eesmärk
Disaini etapi jooksul töötatakse välja lahenduse kavand ja tehakse algust ehitustöödega.
Tulemus tellijale
Tulevase lahenduse kirjeldus ja prototüüp. Prototüüp on kokkulepitud ulatusega eelseadistatud lahendus.
Tegevus |
Kestus |
Prototüüp: töö- ja testkeskkonna paigaldus, esmased seadistused ja andmeülekanded | 1 päev |
Esmased lahenduse tutvustused võtmekasutajatele | 1-2 päeva |
Disaini töötoad lahenduse ülevaatamisega | 2-4 kuud |
Arendusetapi detailse projektiplaani koostamine | |
Disaini dokumendi koostamine | 1-2 kuud |
Pakkumise koostamine järgmistele etappidele | |
Kokku | 2-4 kuud |
Dokumendid
- Disaini dokument (FDD – funktsionaalse disaini dokument)
- Lahenduse ulatuse täiendamine (Fit-Gap)
- Tehnilise keskkonna kirjeldus
- Andmeülekannete plaan
- Detailne projektiplaan arendusetapile
- Pakkumine arendusetapile
ARENDUS-TESTIMINE
Eesmärk
Viia lõpule kokkulepitud seadistused, andmeülekanded, tellijapõhised muudatused ja testida ühiselt terviklahendus.
Tulemus tellijale
Testitud lahendus ja valmisolek terviklahenduse käivitamiseks.
Tegevus |
Kestus |
Tellijapõhiste muudatuste ja integratsioonide elluviimine | |
Väljatrükkide ja aruannete kujundamine | |
Testandmete ettevalmistamine ja andmeülekanded | |
Lahenduse lõplik seadistamine ja testimine | |
Käivitusetapi detailse projektiplaani koostamine | |
Kokku | 2-4 kuud |
Dokumendid
- Täiendatud disainidokument
- Lahenduse ulatuse täiendamine (Fit-Gap)
- Tehnilise keskkonna kirjeldus
- Andmeülekannete plaan
- Koolitusplaan
- Testplaan
- Detailne projektiplaan käivitamise etapile
KÄIVITAMINE
Eesmärk
Teha ettevalmistused uue lahenduse kasutusele võtmiseks. Veenduda lahenduse sobivuses kavandatud otstarbeks.
Etapi tulemusena on uus lahendus valmis kasutamiseks ning ettevõtte töötajad võimelised seda oma igapäevatöös kasutama.
Tulemus tellijale
Uus lahendus on kasutusele võetud.
Tegevus |
Kestus |
Andmeülekanded | 1-7 päeva |
Koolitused | 2-14 päeva |
Vajadusel viimane üldtestimine | 1-4 päeva |
Käivitamine | 1 päev |
Kokku | 1 kuu |
Dokumendid
- Käivitamise plaan
- Juhtrühma otsus uue lahenduse kasutusele võtmiseks
- Käivitamise järgse toeetapi plaan sh toeleping (SLA)
KÄIVITAMISE JÄRGNE TUGI
Eesmärk
Pakkuda tuge tellija lõppkasutajatele uue lahenduse kasutamisel ja aidata lõpetada esimene aruandlusperiood.
Tulemus tellijale
Tellijale on tagatud võimalikult sujuv üleminek uuele lahendusele.
Tegevus |
Kestus |
Andmeülekanded | 1 päev |
Kohapealne ja/või kaugtugi | 1-7 päeva |
Projekti lõpetamine |
Dokumendid
- Projekti dokumentatsiooni üleandmine tellijale
- Projekti lõpetamise ja tööde vastuvõtu akt
- Diagnostika
- Analüüs
- Disain
- Arendus-testimine
- Käivitamine
- Tugi
ROLLID
Täitja rollid:
- Projektijuht
- Peakonsultant
- ERP, HRM, BI konsultant
- Tehnoloogia konsultant
- Arendaja
Tellija rollid:
- Lahenduse omanik
- Projektijuht
- Peakasutaja
- Võtmekasutaja
- Lõppkasutaja

ROLLID
PROJEKTIJUHTIMINE
Projektijuhtimise fookused:
- Lahenduse ulatus
- Ajakava
- Eelarve
- Ressursid
- Muudatused
- Riskid
- Kommunikatsioon
- Kvaliteet
- Müügijuhtimine

PROJEKTIJUHTIMINE
FOOKUSED
Kõiki etappe läbivad fookused:
- Äriprotsesside analüüs
- Seadistamine
- Andmeülekanded
- Infrastruktuur
- Installeerimine
- Liidestamine
- Testimine
- Koolitamine

FOOKUSED
TOETUSED
BCS Itera osaleb projektis Internet of Business: standardiseerides majandustehingu info
Projekti Internet of Business (IoB) eesmärgiks on arendada turvaline ja standardiseeritud reaalaja majanduse kontseptsioonil põhinev võrgustik, kus kõik äritehingud toimivad digitaalselt, suures osas automatiseeritult ja reaalajas. IoB projekt on saanud toetust nii Interreg Baltic Sea Region Seed Money programmist 2016. aastal kui ka CEF Telecom 2016 Programme: eInvoicing programmist 2017. aastal. 2020. aastal jätkuvad projekti tegevused CEF Telecom 2019 Programme: eInvoicing programmi toetuse abil.
Projekti elluviimise periood: 01.02.2020 – 31.01.2021