Vebinarid:

Tagasi

Kuule oma kliente ehk kuidas aitab selles Dynamics 365 Customer Voice | 29.02.24

Irina Kruuda, BCS Itera CRM konsultantDynamics 365 Customer Voice on ettevõtte tagasiside haldamise rakendus, mis on mõeldud klienditagasiside kogumiseks, analüüsimiseks ja jälgimiseks. See on osa Microsoft Dynamics 365 platvormist ja integreerub teiste Dynamics 365 rakendustega nagu Sales, Customer Service, Marketing jne. Lahendus pakub terviklikku ülevaadet klientide tagasisidest.
Käesoleval seminaril tutvustab Irina Kruuda, BCS Itera CRM konsultant rakenduse kasutusest ja selle eelistest ning võimalustest.

Kui soovite või vajate lahendust, mis viiks te kliendisuhte juhtimise uuele tasemele, siis on see seminar Sulle.

KAVA

  • Dynamics 365 Customer Voice – tagasiside haldamise rakendus
  • Küsitluste loomine – millist tüüpi küsimusi saab koostada
  • Tagasiside küsimise võimalused
  • Dynamics 365 Customer Voice  ja Microsoft Forms Pro erinevused
  • Milliste Dynamics CRM lahendustega on võimalik Customer Voice platvormi integreerida.
  • Andmeanalüüs Customer Voice rakenduses

 

DIGITALISEERIMINE