Vebinarid:

Tagasi

CRM ja Outlook integratsioon Dynamics 365 Salesis | 28.09.23

Microsoft CRM lahendus Dynamics 365 Sales on Eestis üha enam kasutatud kliendihalduse lahendus. Üheks klientidele oluliseks argumendiks on sujuv suhtlus Outlooki ja CRM lahenduse vahel.
See võimaldab oluliselt vähendada käsitööd ja topelt sisestamist, saada parem ülevaade kohtumistest ning kliendiga seotud ülesannetest.

Veebiseminaril näitab Irina Kruuda, BCS Itera CRM konsultant, mõlema lahenduse vaates, kuidas integratsioon töötab ja milliseid võimalusi pakub.

  1. Kuidas Outlooki saabunud e-mailist müügivihjet, ettevõtte kontot ja kontaktisikut luua.
  2. Kuidas Outlookist müügivõimalust luua.
  3. Kuidas Outlooki saabunud e-maili kliendiga siduda.
  4. Kuidas seotud infot Outlookis kuvatakse ja otseteed kliendikaardile.
  5. Kuidas Salesis loodud tegevust/ülesannet Outlookist vaadata ja kalendrisse planeerida.
DIGITALISEERIMINE