Chat

Uudisvoog:

Tagasi

Majandustarkvara ja transpordilahendus

Allikas: Äri-IT Sügis 2021

Autor: Tarmo Tüür, BCS Itera konsultant ja Marilin Prants, BCS Itera projektijuht

Ühendasime Microsoft Business Centrali Cargosoni veohaldusega. Vedude korraldamine on nüüd palju mugavam, sest veohaldustarkvara Cargoson ja Microsoft Dynamics 365 Business Central on integreeritud.

Hulgi- ja ka jaekaubandusettevõtted puutuvad tihti kokku veo korraldamisega, et tellitud kaup kliendini toimetada. Mõnel ettevõttel on sõlmitud ühe või paari vedajaga püsileping, kus on fikseeritud hinnad, tarneajad ja muud tingimused. Aga on ka olukordi, kus teenus on sellise sageduse ning eripäraga, et ettevõtja soovib iga kord veohinna pakkumisi võrrelda ning tingimuste järgi otsustada, keda sel korral vedajana kasutada. Selleks et hoida kokku väärtuslikku tööaega e-kirjade ja telefonikõnede arvelt, ühendasime omavahel veohaldustarkvara Cargoson ja Microsoft Dynamics 365 Business Centrali.

 

Mida lahedus pakub?

Cargoson on veohaldustarkvara, mis muudab vedude haldamise lihtsaks ja jätab kehtima kõik seni toimivad koostöökokkulepped veo tellija ja vedaja vahel. Lahenduse kasutamine eeldab kliendilt olemasolevat koostöölepet vedajaga. Ühendasime Business Centrali ja Cargosoni ning see võimaldab kliendil koondada kõik veopäringud ühte aknasse ja pakub mugavat võimalust teha transporditellimusi mitmele veopartnerile.

Veo tellija saab lahendust kasutada kas Cargosoni tarkvarast või otse Business Centralist. Viimasest saadetakse müügitellimus kogu infoga läbi API liidestuse Cargosoni süsteemi.

Kõik arveldused, veolepped ja pakkumised käivad jätkuvalt otse kliendi ja vedaja vahel.

 

Cargoson Dynamics 365 Business Central majandustarkvarale

Kellele lahendus on mõeldud?

Cargosonil on loodud ühendused kõigi olulisemate vedajatega Eestis ja mujal Euroopas. Iga kord, kui kauba tellija esitab Cargosoni süsteemi kaudu tellimuse, edastatakse see soovitud vedajale vastava veopartneriga kokkulepitud viisil. Nii kauba tellijal kui ka vedajal on täielik ülevaade oma veopäringutest, pakkumistest ja tellimustest.

Cargosoni kliendiks on ettevõte (veo tellija/ kauba omanik), kes teeb transpordis koostööd rohkem kui ühe vedajaga. Cargosoni tarkvara kasutamise teenustasu maksjaks on kauba omanik (veo tellija). Kui kliendil on vedajaga kokku lepitud veo-hinnakiri mingiks perioodiks, siis saab klient selle oma kontole Cargosoni tarkvaras üles laadida. Nõnda ei pea klient iga veo kohta eraldi hinnapäringut esitama, vaid saab tellimuse juba olemasoleva hinnakirja alusel ära vormistada.

Veo tellija ehk klient ütleb, kes on need vedajad, keda ta soovib oma kontol näha. Eeldus on, et vedajal ja kliendil on juba varasem omavaheline koostöö, kliendileping jne.

Vedajate jaoks on tarkvara kaudu pakkumise esitamine, tellimuste laekumine ja konto kasutamine tasuta. Kui veo tellija on palunud lisada vedaja oma veopartnerite nimistusse ja esitab talle esimese päringu, jõuab kliendilt vedaja e-mailile veopäring, mis sisaldab linki, võimaldades aktiveerida vedaja konto Cargosonis. Pärast konto aktiveerimist on vedajal ligipääs Cargosoni, kus on näha kõik temaga seotud veopäringud, pakkumised ja tellimused koos tagasisidega.

Vedajal on võimalus Cargosoni tarkvara kasutada n-ö online-müügiagendina uutele klientidele, kasutades online-hindade funktsionaalsust.

Vedaja saab Cargosoni tarkvarast esitatud pakkumiste kohta tagasisidet pärast seda, kui klient on tellimuse esitanud.

Vedajal on võimalik lisada Cargosoni tarkvarasse hinnakirjad talle huvipakkuval suunal, postikoodide vahemikus või kaubakoguse lõikes. Juhul kui klient soovib näha ka online-hinnakirjaga  (vedajate kokku koondatud momentaansed hinnad) vedajaid oma Cargosoni kontol, siis lisatakse needki tema kontole koos online-hindadega.

Kui kliendil juba on antud vedajaga kokkulepitud hinnakiri ning see on kliendi kontole üles laetud, siis sellisel juhul näeb klient ainult talle kehtivaid tariife ja online-hinnakirja ta ei näe.

Cargoson Dynamics 365 Business Central majandustarkvarale

Põhilised andmed, mis liiguvad Business Centrali ja Cargosoni vahel:

  • müügitellimuse number
  • pakendi info
  • kogus
  • kaal
  • mõõdud
  • eritingimused (nt külmvedu)
  • saaja info ja aadress

 

Võidukohad:

  • Info veopartnerite tingimuste kohta ühest kohast.
  • Uute pakkumiste võrdlemine ühe kanali kaudu.
  • Omavahel võrreldavad pakkumised ja veotingimused.
  • Veoinfo jälgimine otse Business Centralis.
  • Teavituste saatmine e-aadressile.

Kaubandus ja laondus

Kolime oma äri sinna, kus on kliendid – veebi!

Eelmine uudis

järgmine uudis

Tootmine

Toiduainetööstuse protsessid, mis vajavad hoolikat jälgimist

DIGITALISEERIMINE