Uudisvoog:

Tagasi

Lühendite ERP, HRM, CRM ja BI virrvarr

Allikas: Äri-IT Sügis 2023

Autor: Erko Tamuri, BCS Itera tegevjuht

Miks jätkuvalt on nendesse lahendustesse investeerimine tähtis? Miks peaksid ettevõtjad neid oma äristrateegiate olulisteks komponentideks pidama?

 

Lühendite ERP, HRM, CRM ja BI virrvarr

Hoiate käes kas paberkandjal või virtuaalselt juba 15. hooaega alustavat Äri-IT ajakirja. 2009. aastal, mil turule tulime, valitses selle sajandi suurim majandussurutis, ja me olime BCS Itera tiimiga ühisel meelel – turg vajab professionaalsemat IT-nõuannet ja harimist majandustarkvara lahendustesse investeerimise valdkonnas.

Ka nüüd, 14 aastat hiljem, on see aktuaalne teema, kuidas tagada igas majandusolukorras Eesti ettevõtete konkurentsieelis nii kodu- kui välisturgudel. Seisame ühiselt silmitsi arvukate väljakutsetega, kuidas tiheda konkurentsiga ärikeskkonnas tõhustada juhtimis- ja otsustusprotsesse. Üheks konkurentsieelise allikaks on kujunenud investeerimine tipptehnoloogiatesse. Nende tehnoloogiate hulgas on ettevõtte ressursside planeerimise (ERP), personalijuhtimise (HRM), kliendisuhete halduse (CRM) ja ärianalüüsi (BI) lahendused kujunenud edumeelsemate ettevõtete jaoks asendamatuteks tööriistadeks. Miks jätkuvalt on nendesse lahendustesse investeerimine tähtis? Miks peaksid ettevõtjad neid oma äristrateegiate olulisteks komponentideks pidama?

 

ERP-lahendused: äriprotsessid sujuvamaks, tõhusus majja ja targad töökohad

ERP-lahenduste peamine eesmärk on integreerida peamised ärifunktsioonid, nagu finants, tarneahela ja müügi juhtimine, tootmine ja kliendisuhete ning talentide haldus, ühtseks tervikuks. Pakkudes reaalajas nähtavust ja andmepõhist ülevaadet, võimaldavad ERP-lahendused ettevõtjatel teha teadlikke otsuseid, optimeerida äriprotsesse ja parandada üldist efektiivsust.

 

HRM-lahendused: inimkapitali (talentide) juhtimine ja arendamine

Targad töökohad on iga organisatsiooni selgroog ja ettevõtte inimkapitali väärtuslik ning tõhus haldamine on konkurentsieeliste saavutamiseks ülioluline. HRM-lahendused automatiseerivad ja täiustavad personaliprotsesse, sealhulgas värbamist, sisseelamist, tulemus- ja arengujuhtimist, koolitust, karjääriplaneerimist ning palgaarvestust. Nende protsesside digitaliseerimisega saavad ettevõtjad säästa aega, vähendada halduskoormust ja tõsta töötajate rahulolu. Lisaks pakuvad HRM-lahendused väärtuslikku teavet tööjõu analüütikast, võimaldades ettevõtetel teha andmepõhiseid otsuseid talentide motiveerimise ja arendamise kohta.

 

CRM-lahendused: lojaalsete kliendisuhete loomine

Tänapäeva kliendikesksel ärimaastikul on lojaalsete suhete hoidmine klientidega võtmetähtsusega. CRM-lahendused võimaldavad ettevõtjatel tõhusamalt hallata klientidega suhtlemist, jälgida müügivihjeid ja analüüsida kliendiandmeid. Klienditeabe tsentraliseerimisega saavad ettevõtted turundustegevust isikupärastada, parandada klienditeenindust ja suurendada klientide lojaalsust. CRM-lahendused annavad ka väärtuslikku teavet klientide käitumise ja eelistuste kohta, võimaldades ettevõtetel trende tuvastada, vajadusi ennetada ja oma pakkumisi kohandada.

 

BI-lahendused: andmepõhise ülevaate avamine

Suurandmete (Big Data) ajastul on ettevõtted üle ujutatud tohutu hulga teabega. BI-lahendused võimaldavad ettevõtjatel muuta need andmed kasutatavaks ülevaateks. Tänu täiustatud analüüsi- ja aruandlustööriistadele aitavad BI-lahendused ettevõttel tuvastada suundumusi, jälgida peamisi tulemusnäitajaid ja teha teadlikke otsuseid. Reaalajas juurdepääsuga kriitilisele äriteabele saavad ettevõtjad tuvastada võimalused, maandada riske ja juhtida strateegilist kasvu.

 

Miks peaksid ettevõtjad nendesse lahendustesse investeerima?

  • Konkurentsieelis: investeerimine ERP-, HRM-, CRM- ja BI-lahendustesse annab ettevõtetele silmanähtava konkurentsieelise – sujuvamad äriprotsessid, lojaalsemad kliendisuhted, targad töökohad, andmepõhised otsused.
  • Skaleeritavus: need lahendused on loodud kohanema ettevõtte muutuvate vajadustega, tagades mastaapsuse ja kohanemisvõime selle laienedes.
  • Kulutõhusus: kuigi esialgne investeering võib tunduda märkimisväärne, kaalub suurema tõhususe, väiksemate väljaminekute ja paranenud tootlikkuse pikaajaline kasu kulud üles.
  • Parem kliendikogemus: neid lahendusi kasutades saavad ettevõtted pakkuda isikupärastatud kogemusi, ennetada klientide vajadusi ja luua pikaajalisi suhteid.

Meil on eesmärk olla jätkusuutlik ERP, HRM, CRM ja BI investeeringute partner ka järgnevatel aastatel. Julget pealehakkamist ja edu majandustarkvara investeeringutel!

Ärianalüüs

AI-lahenduste kasutamine majandustarkvaras

Eelmine uudis

järgmine uudis

Ärianalüüs

Miks kaaluda igas ettevõttes masinõppemudeli kasutamist

DIGITALISEERIMINE