Uudisvoog:

Tagasi

Mida uut pakub tänavu jaekaubanduse erilahendus LS Central

Allikas: Äri-IT Sügis 2023

Autor: Viljar Käärt, BCS Itera kaubanduse konsultant

Business Centrali majandustarkvara versioon nr 22 tuli välja aprillis 2023 ja selle jaekaubanduse erilahenduse LS Centrali (endine LS Retail) uuendused jõudsid avalikkuse sama aasta kevadel. Toome siin välja olulisemad uuendused.

 

Mida uut pakub tänavu jaekaubanduse erilahendus LS Central

100% SaaSi ehk pilve tugi

Jaekaubanduslahendused ei ole sugugi rongilt maha jäänud ja tarkvaratootja on pingutanud selle nimel, et lahendus toimiks ka pilveteenusena (SaaS – Software as a Service). Kutsikahaigused on läbi põetud ja järjest enam liiguvad kliendid (ka suured) pilve. Selle nimel on tehtud järgmised sammud:

  • Toode vastab 100% Universal Code’i ehk tarkvara pilve paigutamise nõuetele – enam ei ole ühtegi takistust, miks see ei saa avalikus pilves toimida.
  • LS Central on partneritele välja töötanud programmi „SaaS Onboarding“, et muuta lahenduse edasimüüjate elu kergemaks. Kindlasti võidavad sellest ka kliendid, kelle peal ei hakata asju õppima – nad saavad kohe toimivad ja õigesti skaleeritud ERP-lahendused.

 

LS Centrali liides Shopifyga

Sarnaselt Microsoftiga, kes lisas Business Centrali (edaspidi BC) standardlahendusse Shopify konnektori, on nii tehtud ka LS Centrali puhul. Seda aga mitte üksühele maha kopeerides, vaid ikka jaekaubanduslahenduse vaates sinna funktsionaalsust lisades:

  • Väga detailne kaubainfo saatmine LS Centralist: nimetus, kirjeldus, pildid, atribuudid, kategooriad, laoseisud, hinnad ja kampaaniad. NB! Integratsioon võimaldab ise defineerida ja kasutusele võtta uusi andmevälju, millega veebis lisainfot kuvada.
  • Täielik variantide tugi, nt jalanõudel suurused või riietel stiil, värvid jne.
  • Shopifys loodud tellimuste põhjal moodustatakse LS Centralis klienditellimus, mille pealt on võimalik teha selle täitmiseks vajalikud dokumendid või suunata tellimus hoopis mõnda kauplusse väljastamiseks.
  • Kliendikonto loomine Shopifys on integreeritud LS Centrali püsiklientide mooduliga ehk lihtsamalt öeldes saab Shopifys loodud kliendikontot kasutada füüsilises kaupluses ostude sooritamisel. Sõltumata kanalist, mille kaudu ost tehakse, rakenduvad allahindlused ja kogunevad punktid.

 

Varude täiendamine

See moodul on üks tähtsamaid LS Centralis. See koosneb suurest hulgast varude planeerimise ja juhtimisega seotud tööriistadest, näiteks sisseostu planeerimine ja kaupade jaotamine kauplustesse, sortimendihaldus, hooaja planeerimine ja eelarvestamine, kaupade elutsükli haldamine jne. Nende tööriistade kasutamisel saab väga palju kuludes kokku hoida, kas näiteks tänu sisseostule, mis arvestab tegelikku nõudlust, või protsesside automatiseerimisele, kus seni on olnud inimene vahel.

Varude täiendamise moodulit täiendatakse kogu aeg, viimaste arengutena saab välja tuua järgmist:

  1. parem tarneaegade halduse tugi, mis on nüüd hankija-, kauba- ja asukoha- (nt kauplus, kuhu varusid planeeritakse) põhised ehk kokkuvõttes on süsteemi välja pakutavad ostu- või jaotuskogused veelgi täpsemad;
  2. kirss tordil – varude planeerimise moodul, mis toetab nüüd komplekteerimistellimusi. Näiteks saab vastavalt peatoodete müügiajaloole süsteemi kirjeldatud komplektide põhjal planeerida täiendavate komponentide sisseostu. Vajalik lahendus jaemüüjale, kes ise väärindab või komplekteerib müüdavaid tooteid;
  3. jõudlus on kasvanud.

 

Kes LS Centrali (endine LS Retail) lahendusega tuttav pole, leiab infot aadressil lsretail.com.

CRM

Turunduse automatiseerimine

Eelmine uudis

järgmine uudis

Tehnoloogia

ITL 30: Eesti IT-ettevõtjad on organiseeritult koostööd teinud juba kolm aastakümmet

DIGITALISEERIMINE