Chat

Uudisvoog:

Tagasi

Miks kliendid on valinud LS Centrali jaekaubanduslahenduse?

Allikas: Äri-IT Sügis 2020

Autor: Kätlin Piiskop, BCS Itera ärijuht

Kaubandusvaldkonnas konkurentsis püsimiseks tuleb juhtimisotsustes sammud tuleviku arengute järgimisele seada, selle asemel et olude sunnil kaasa lohiseda.

Miks kliendid on valinud LS Centrali jaekaubanduslahenduse

See, kui (kulu)efektiivselt toimib äritegevus ja kuivõrd panustab ettevõte oma otsuste ja investeeringutega kõige tähtsamasse – kliendile väärtuse loomisele ja püsisuhte hoidmisele –, on ellujäämisküsimus.

Selleks et kliendid oleksid õnnelikud ning ettevõte teeniks kasumit ka kõrgete sisseostu- ja rendihindade korral ning seda olukorras, kui võitlus käib nii klientide kui tööjõu nimel, peab äritegevust toetama 360-kraadise ulatusega majandustarkvara (ERP) terviklahendus. Mitmed rahvusvahelised, aga ka kohalikud edukad ettevõtted on valinud selleks LS Centrali jaekaubanduslahenduse.

 

Valdkonnaspetsiifiline terviklahendus

Tegevjuht Jan Plaan, Rahva Raamat AS: „Rahva Raamatu vajadus uue tarkvara järele tekkis seoses uute jaekaupluste loomisega 2008. aastal, kui Dynamics NAV üksi enam jaekaubanduse vajadusi ei katnud. Valiku eesmärk oli katta kõik äriprotsessid võimalikult palju ühe lahendusega. Tagantjärele vaadates oli see tollal selgelt õige otsus.“

Uue lahenduse otsinguid alustatakse skoopi ehk ulatust hinnates. See näitab, kui suur osa protsessidest suudetakse uue lahendusega kohe ära katta ja samuti arenguperspektiivi tulevikuvajaduste suhtes. LS Centrali terviklik jaekaubanduslahendus on üks laiahaardelisem ja võimaluserohkem ERP maailmas, kattes samaaegselt kõik äriprotsessid alates peakontorist, kaupluste juhtimisest, kassast, laohaldusest ja finantsist kuni klientidele suunatud mobiilsete lahendusteni ning e-kanaliteni välja.

Arendusdirektor Sven Vesik, Optimera Estonia AS: „Meie otsustasime LS Centrali kasuks seetõttu, et selle funktsionaalsused rahuldasid tol hetkel meie vajadused ning see toetas ka ettevõtte kasvusoove. Lisaks on sinna võimalik luua konkurentsieeliseid pakkuvaid suuremaid ja väiksemaid täiendusi. Tänaseks on näiteks ka tootehaldussüsteem integreeritud ja kasutatakse lahenduses olevat ostumootorit laovarude hoidmisel.“

Dynamics 365 Business Central | LS Central jaekaubanduslahendus

Rahvusvaheline lahendus

Tootele ei anna nii suurt väärtust mitte ainult aastatepikkune aredus, vaid just valdkonna globaalse  kogemuse koondamine mitmekülgseteks funktsionaalsusteks, pakkudes kaubandussektoris tegutsevale ettevõttele rahvusvaheliselt hästi toimivat lahendust.

See tähendab ka, et tänu referentsklientidele üle maailma saab toode pidevalt areneda. Regulaarselt toimuvad versiooniuuendused pakuvad nii uusi funktsionaalsusi kui ka pidevaid parendusi, lisades töökindlust ja turvalisust.

IT-juht Andres Ello, Klick Eesti AS„Meie jaoks olid tähtsamateks kriteeriumiteks kindlasti lahenduse kohandatavus ettevõtte vajadustele nii, et lahendus on samas stabiilne ja töökindel. See tähendas ka, et meist sõltumata ei muutuks lahendus igakuiste uuenduste käigus automaatselt, vaid me saaksime ise selle hetke määrata.“

Samuti on mõnel juhul oluline võimalus teha valik, kas võtta lahendus kasutusele pilve- või majasisese lahendusena – LS Centrali puhul saab selle otsuse teha klient ise.

LS Central Peakontor Kauplused Kliendid

 

Paindlikkus ja kohandatavus

Kuna LS Central on Microsoft Dynamics 365 Business Centralile ehitatud vertikaallahendus, katmaks lisaks põhifunktsionaalsustele just jaekaubanduse vajadused, siis on sellel samad eelised mis Business Centralil. Näiteks nüüdisaegne kasutajaliides (kohaldatavus rollipõhiselt ja kliendi järgi), töökindlus ja paindlik integreeritavus teiste lahendustega. Need on peamised tegurid, miks kliendid on selle lahenduse kasuks otsuse teinud.

Arendusdirektor Sven Vesik, Optimera Estonia AS: „Kasutaja vaates on tegemist ühe ja sama lahendusega. LS Central on nii põhjalikult integreeritud, et see ei eristu Business Centralist ning see teeb selle kasutamise väga mugavaks.“

IT-juht Oliver Kilk, R-Kiosk Estonia AS: „Meie valisime lahenduse eelkõige oma tolle aja ärivajadustest lähtuvalt. Leidsime, et LS Central on sobivaim just väärtuse tõttu, mida see pakub äri laienemise ja kasvamise toetamiseks. Me oleme koostööpartneriga suutnud tarkvara ka sel moel kohandada, et täita kõik nõudmised, mis on n-ö karbitoote sees ei sisaldunud.”

Lisaks on paljud valmistooted ja -lahendused juba kättesaadavad Appsource’i keskkonnast, kuhu Microsofti partnerid lisavad neid ka pidevalt juurde.

 

Partnerite valik

Väga oluline lahenduse ulatuse kõrval on kindlasti juurutust ja tuge pakkuva partneri olemasolu ning kliendi valikuvabadus, mis puudutab koostöövormi ja meeskonda. LS Centrali puhul on palju tegijaid üle maailma – määravaks on partneri jätkusuutlikkus, meeskonna suurus, kogemuste pagas ning metodoloogia. Ka lahenduse tootja LS Retail on väga proaktiivne ja tugevaks seljataguseks lahenduse arengus ning klientide kogemuse kaasamisel tootearendusse.

 

Eesmärgid ja väärtus

Mida konkreetsemalt ja mõõdetavamalt on projektile seatud eesmärgid, seda sihikindlamalt tegutsetakse juurutusprojekti jooksul nende täitmise nimel ning hiljemgi on võimalik võrrelda tegelikku tulemust võrreldes ootustega. Seeläbi saab ettevõte hinnata ka väärtust, mis tema ärile sellega saab.

Tegevjuht Jan Plaan, Rahva Raamat AS: „Me oleme aja jooksul kõige rohkem saanud väärtust järgmistest lahenduse omadustest:

  • Keskne haldus: toodete hinnad, kampaaniad, varude planeerimine jms on juhitud tsentraalselt peakontorist.
  • Müügikohtade analüüs reaalajas.
  • Kassalahendus on intuitiivne ja nõuab minimaalselt koolitust.
  • Suur töökindlus – meie kliendid ei ole aastate jooksul tunnetanud tõrkeid.
  • Müügiprotsess on kiire ja ei sõltu serveri võimalikust ülekoormusest.
  • Lahenduse pidev areng annab meile uusi võimalusi, et kasvatada oma äri.“

Ärianalüüs

Mida teha, et ärianalüüs õnnestuks

Eelmine uudis

järgmine uudis

Äriteenindus

Majandustarkvara poeb panka ehk Gateway liidesed