Uudisvoog:

Tagasi

nopCommerce e-poe platvorm sobib nii väikepoodnikele kui ka kaubandushiidudele

Allikas: Äri-IT Sügis 2021

Autor: Rauno Raid, Finestmedia AS müügijuht

Kui käimas e-poe platvormi valik, tasub kaaluda ka nopCommerce’i. Tasuta karbitoote kohta on see üllatavalt võimekas standardlahendus.

nopCommerce e-poe platvorm sobib nii väikepoodnikele kui ka kaubandushiidudele

 

Pole vahet, kas oled e-kaubanduse valdkonnas alustav või kogenud tegija – kümnete e-poe platvormide seast õige leidmine võib kujuneda keeruliseks. Mahukas eeltöö ei pruugi otsuse langetamist sugugi lihtsamaks teha, sest võrdlemist vajavaid aspekte on väga palju alustades lahenduse maksumusest kuni sobivate funktsionaalsusteni.

Keskendume siin ühele vägagi võimekale e-poe platvormile, mis on maailmas juba laialt tuntud ja kiidetud, aga Eestis alles kanda kinnitamas. Selleks lahenduseks on nopCommerce.

 

Joonis 1. nopCommerce – tasuta lahendus

Joonis 1. nopCommerce – tasuta lahendus

 

nopCommerce on tõusnud üheks populaarsemaks avatud lähtekoodiga ja ASP.NETi programmeerimiskeelel põhinevaks e-poe platvormiks. Üle maailma kasutab seda tasuta lahendust enam kui 50 000 edukat ettevõtet ning oma kasutajakogemusi on valmis jagama rohkem kui 250 000 nopCommerce kogukonda kuuluvat rahulolevat liiget. Eestis aitab nopCommerce’i juurutada ja kasutada kaks partnerit, ülemaailmselt on kasutajatugi saadaval enam kui 100 riigis.

Nagu öeldud, on lahendus ettevõtetele kasutamiseks täiesti tasuta. Kui ASP.NET kompetentsus on olemas, saab lahenduse iseseisvalt kasutusele võtta ning seda pärast juurutust litsentsitasuta edukalt rakendama asuda. Samas on alati võimalik pöörduda kompetentse partneri poole, kes hoolitseb nii lahenduse juurutustööde kui ka hilisema tehnilise toe ning hoolduse eest. Litsentsitasudeta lahendus on pikas perspektiivis kindlasti kuluefektiivsem kui selline, mille puhul tuleb hakata lisaks kasutuselevõtule tasuma igakuiselt ka kasutajate arvust sõltuvat litsentsitasu.

ASP.NETi programmeerimiskeel tagab, et lahendus on turvaline. Sama keelt kasutavad sajad tuhanded arendajad ja pajud suurimad tehnoloogiahiiud, näiteks Microsoft, kes hoolitsevad nii turvariskide kui ka võimalike vigade kõrvaldamise eest. Avatud lähtekoodiga lahenduse kasuks räägib ka asjaolu, et selle tavapärane kasutuselevõtu aeg on mõnevõrra lühem kui suletud koodi korral ja puudub ka potentsiaalne n-ö arendaja risk – kui ettevõte ei ole oma lahenduse tehnilise partneriga rahul, on partnerit vahetada märksa lihtsam.

 

Mitu e-poodi ühel platvormil

Ettevõtetel, kelle äritegevus on suunatud eri kliendigruppidele või kel on ambitsioon liikuda koduturult väljapoole, tasub e-kaubanduse platvormi valides eelistada selliseid lahendusi, mis pakuvad multi-store võimekust. Seda funktsionaalsust pakub ka nopCommerce.

Multi-store võimekus tähendab, et ühele platvormile võib luua mitu eri turgudele ja kliendigruppidele suunatud e-poodi, tellimuskeskkonda või brändilehte. Oluline on, et nendel lehtedel müüdava sortimendi haldus ei killustuks, vaid jääks ühte keskkonda. See aitab kokku hoida topeltjuurutusteks ning arendustöödeks kuluvat aega ja raha.

 

Joonis 2. Multi-store võimekus

Joonis 2. Multi-store võimekus

 

nopCommerce e-kaubanduse platvormi administratiivpaneel on mugava ülesehitusega ja lihtsalt kasutatav. Kõik olulisemad funktsionaalsused on esile tõstetud, muudatuste tegemine on kiire ja mugav ning ülevaade e-poes toimuvast alati kättesaadav. Nii on võimalik otse töölaualt näha tellimuste arvu, tagastustaotlusi, registreerunud kliente ja madala laoseisuga tooteid, lisaks täiendavat infot müüdud koguste, populaarseimate toodete, viimaste tellimuste jpm kohta. Ka muudatuste tegemine tootekaardil, kliendiprofiilide grupeerimine, kampaaniate loomine, kogu sisuhalduse muutmine või soovitavate funktsionaalsuste sisselülitamine on vaid minutite küsimus.

 

Üllatavalt võimekas standardlahendus

nopCommerce kui karbitoode on üllatavalt võimekas, mis tähendab, et see sisaldab standardfunktsionaalsuses palju rohkem, kui esialgu arvata võiks. Seetõttu sobib lahendus nii  väikestele kui ka suurtele ettevõttele, kes soovivad oma e-äri mahtu suurendada. Kui ärilised ootused kasvavad, saab uued funktsioonid sisse lülitada ja tagada sel viisil, et lahendus kasvab koos äriga isegi juhul, kui müügimaht peaks kerkima mitme või lausa mitmekümnekordselt.

Mõnel ettevõttel on esinenud olukordi, kus ärispetsiifikast tingitud lisafunktsionaalsus ei kuulu nopCommerce’i standardprogrammi. Sel juhul on abiks olnud nopCommerce’i Marketplace, kus leidub tuhandeid lisandväärtust loovaid lahendusi, mille seast saab sobiliku pistikprogrammi lihtsa vaevaga platvormi integreerida.

 

Joonis 3. nopCommerce’i Marketplace

Joonis 3. nopCommerce’i Marketplace

 

Teatavasti aga ei piisa e-äris valitsevast punasest ookeanist sinisesse jõudmiseks vaid laialdasest funktsionaalsusest. Oluline on konkurentidest eristuda ja püsida neist mitu sammu eespool. Selleks et seda saavutada, on vaja end kliendile esmalt nähtavaks teha ning tekitada lojaalsus, mis teda ikka ja jälle just teie e-poodi tagasi tooks.

 

Tööriistad kliendilojaalsuse tõstmiseks

NopCommerce standardfunktsionaalsus sisaldab SEO mootorit, millega saab e-poe nähtavust otsingumootorites orgaaniliselt tõsta. On ju teada, et mida kõrgemal e-pood või müüdav toode otsingumootoris on, seda suurem on e-äri käibekasvu potentsiaal. Klienti, kes juba kord teie e-poodi jõudnud, tasub hoida. NopCommerce pakub selleks laialdaselt võimalusi alates boonuspunktidest, soodustustest, kinkekaartidest, uudiskirjadest ja lõpetades lisandväärtust loova sisuhalduse, seotud toodete ning ausat ülevaadet pakkuvate, klientide kirjutatud arvustustega.

 

Joonis 4. Tööriistad kliendilojaalsuse tõstmiseks

Joonis 4. Tööriistad kliendilojaalsuse tõstmiseks

 

Sarnaselt füüsilistele kauplustele peavad ka e-poed pakkuma kõrgtasemelist klienditeenindust ja ostu sooritamiseks vajalikku korrektset infot. See tähendab, et ettevõttes kasutusel olev majandustarkvara ning e-poe platvorm peavad omavahel kiirel ja täpselt suhtlema. Finestmedia ja BCS Itera on üheskoos loonud integratsiooni nopCommerce ja Microsoft Dynamics 365 Business Central tarkvarade vaheliseks automatiseeritud andmeedastuseks. Seda integratsiooni kasutades on võimalik liigutada nii müüdavaid tooteid, kliente kui ka tellimusi puudutavaid andmeid. Probleemiks pole ka see, kui ettevõte ei kasuta praegu Dynamics 365 BC lahendustnopCommerce e-kaubanduse platvormi saab integreerida kõikide enam levinud majandustarkvaradega.

Joonis 5. Dynamics 365 Business Central lahenduse integreeritus nopCommerce e-kaubanduse platvormiga

Sõltumata sellest, kas ettevõtte huvi on luua e-pood erakliendile või tellimuskeskkond äriklientidele, on nopCommerce üks lahendustest, millega tasub enne lõpliku otsuse tegemist kindlasti põhjalikumalt tutvuda. NopCommerce võimaldab luua kliendisõbraliku ja mobiilse ostukeskkonna, kasvatada lojaalsete klientide arvu, tõsta ostukorvi väärtust ning viia oma e-äri täiesti uuele tasemele.

 

Lisainfo: finestcommerce.finestmedia.ee

Ärianalüüs Tehnoloogia

Mida kujutab endast nüüdisaegne pilvepõhine andmeladu

Eelmine uudis

järgmine uudis

Tehnoloogia

Ärilahenduste uus ajastu ehk mida ja miks peaks teadma PowerAppidest

DIGITALISEERIMINE