Uudisvoog:

Tagasi

Kes, kus ja miks on meie kõige olulisemad kliendid?

Mis on RFM klientide analüüs ja miks iga juht, eriti müügijuht peaks seda kindlasti teadma?

BCS Itera pakub kampaaniahinnaga ühe kõige olulisema ärianalüüsi tööriista juhtidele ja müügimeeskonnale.
VAATA KAMPAANIAT SIIT!

RFM-analüüs kasutab müügitehingute ajaloo andmeid, et jagada kliendid nende ostukäitumise alusel segmentidesse. Selle tulemusena tekivad rühmad väärtuslikumatest ja vähem väärtuslikumatest klientidest.

Tõsiasi, et 20% kliente annab 80% firma müügist, on tunnetuslikult selge ka firma juhile, kes ei pruugi midagi teada Pareto printsiibist. Kuna firma käekäik sõltub suurel määral väikesest osast meie parimatest klientidest, siis on väga tähtis sellesse rühma kuuluvaid kliente tunda.

Loe lähemalt RFM ärianalüüsi kohta artiklist.

Kaubandus ja laondus

What retail CEOs need to know to lead their business into the future

Eelmine uudis

järgmine uudis

Määratlemata

BCS Itera Customer Support

DIGITALISEERIMINE