Chat

Uudisvoog:

Tagasi

ID-kaart kliendikaardiks – kuidas majandustarkvara seda toetab

Lõpuks on saabunud aeg, kus ID-kaarti ei kasutata ainult isiku tuvastamiseks. Avaliku sektori ettevõtted on nimelt lisanud sellele uusi võimalusi, näiteks kõigile tuntud ID-pilet või digitaalne autentimisteenus (digiallkirjastamine, e-hääletamine).

Nüüd on selles valdkonnas hakanud sõna sekka ütlema ka eraettevõtjad. Sageli on need jaemüügi või teenuste osutamistega tegelevad firmad, kes kasutavad ID-kaarti kliendikaardina. Tehniliselt tähendab see ettevõttele ID-kaardi liidestamist majandustarkvara lahenduse (ERP) süsteemiga, et kaardilt saaks majandustarkvarasse andmeid lugeda.

ID-kaardi liides on arendatud ka Microsoft Dynamics NAVi jaoks. Liides kasutab kaardilt andmete lugemiseks standardseid sertifitseerimiskeskuse arendatud komponente ning toetab vana ja uut tüüpi kaardi lugemist.

ID-kaardi liides võimaldab NAVis:

kliendi tuvastamist müügitehingu ajal, uue kliendi loomist ID-kaardilt loetud andmete alusel (nimi, perekonnanimi, isikukood, sünnipäev, sugu).

 

ID-kaardi kui kliendikaardi kasu

 

  • Kaob magnetkaartidega seotud kulu (uute kaartide tellimine, haldamine).
  • Teeninduspunktis on uue kliendi registreerimisprotsess kiire, sest kliendi andmed loetakse ERP-süsteemi automaatselt.
  • Korras kliendibaas – uute klientide andmete sisestamisel toimub unikaalsuse kontroll ning kuna ID-kaardilt loetakse kliendi üldandmed automaatselt, siis ei teki sisestusel trükivigu.
  • Sageli on kliendil ID-kaart kohe taskus, et seda kliendikaardina kasutada.
comments powered by Disqus

Tootmine

Tootmise tagasiside korraldamine otse tootmisplatsilt

Eelmine uudis

järgmine uudis

Äriteenindus Juhtimine Kaubandus ja laondus Tootmine

Majandustarkvara hõlbustab  rahavoogude juhtimist