Vebinarid:

Tagasi

Projektide haldamine Microsoft Dynamics 365 Business Central majandustarkvaras | 26.05.22

Konkurentsis püsimiseks on oluline võimalikult täpne projektide planeerimine ja tegelike kulude jooksev registreerimine ja jälgimine, mis annab võimaluse hälvetele võimalikult kiiresti jälile saada ja teha korrektuure juba projekti jooksul. Microsofti majandustarkvara Dynamics 365 Business Central pakub kogu tarneahelat katvat funktsionaalsust, mis võimaldab omada ülevaadet ning juhtida maksimaalse operatiivsusega kõiki valdkonna protsesse.

VEEBISEMINARI TEEMAD

  • Projekti eelarve
    • Sisestamine, arhiveerimine ja finantseelarve
  • Lepingute haldus
    • Lepingud hankijate ja klientidega
  • Planeerimine (tähtajad)
  • Tegelikud tulud ja kulud
    • Müügiarved, ostuarved ja kasutus
  • Projekti rahavood
  • Tulude-kulude analüüs ja võrdlus eelarvega
DIGITALISEERIMINE