Seminarid:

Tagasi

PRAKTILINE CRM HOMMIKUSEMINAR | Kuidas läbi CRM lahenduse muuta kliendisuhe täisväärtuslikumaks ning sobitada oma äriprotsessidesse?

ASUKOHT: Akadeemia tee 21/1 Tallinn, 1. korrus, Tehnopol
AEG: Kolmapäev 01.10.2025, 09:00–12:45 (uksed avame 8:20)

Sündmus on tasuta, kuid osalemiseks on vajalik eelnev registreerumine.
Külalistele pakutakse kergeid suupisteid.

 

CRM-lahendused, nagu Dynamics Sales, on muutunud ettevõtte edu võtmeteguriks, ühendades müügi, turunduse ja juhtimise ühtseks tervikuks. Tegevjuhid saavad parema ülevaate müügiprotsessidest ja kliendisuhetest, mis aitab teha andmepõhiseid strateegilisi otsuseid. Müügijuhid saavad tööriista, mis lihtsustab müügivõimaluste haldamist ja meeskonna tulemuste jälgimist. Turundusjuhid saavad integreerida kampaaniaid, koguda andmeid ja personaliseerida kliendisuhtlust, mis suurendab kliendirahulolu ja müügimahte. Liitu seminariga, et näha, kuidas CRM-lahendus aitab teie ettevõttel kasvada, optimeerides protsesse ja parandades klientide kaasatust.

KAVA

TUTVUSTAME LAHENDUSI LÄBI PRAKTILISTE NÄIDETE

Anname ülevaate CRM projektide eripäradest ja väärtusest.

CRM lahenduste lipulaev Microsoft Dynamics 365 Sales on üha populaarsem valik ka Eesti ettevõtete seas – eriti kui on vaja tagada konkurentsieelis läbi äriprotsesside eripära. Sõltuvalt ärispetsiifikast on Microsoftil CRM lahenduste äppe rohkem – kõigil erinev fookus. Tutvustame võimalusi ning näitame lahenduste kasutajaliidest, funktsionaalsuste ulatust ning mitmeid AI-võimalusi.

Esineb CRM valdkonna müügijuht Kätlin Piiskop.

TEHISINTELLEKT CRM LAHENDUSES | DEMO

Tehisintellekt areneb meeletu kiirusega igapäevaselt ja aitab automatiseerida ning kiirendada tööprotsesse. Näitame seminaril Dynamics 365 Sales võimalusi – Copilot, mis koondab kogu vajaliku info ühte vaatesse, teeb vajadusel erinevaid kokkuvõtteid ehk aitab tõhusalt kohtumisteks valmistuda. Seda ja palju muud näitame Dynamics 365 Sales lahenduses.

Esineb CRM valdkonna konsultant Irina Kruuda.

TURUNDUSE JUHTIMINE

Turunduse automatiseerimine ja digitaliseerimine aitavad ettevõtetel jõuda õige kliendigrupini õigel ajal, kasutades andmepõhiseid otsuseid ja isikupärastatud sõnumeid. Automaatsete protsesside kaudu saab turundusmeeskond keskenduda strateegilistele ülesannetele, samal ajal kui igapäevased ülesanded, nagu kampaaniate käivitamine ja analüüs on automatiseeritud.
Teeme tutvust turunduse juhtimise ja automatiseerimise tööriistaga Customer Insight.

Esineb CRM valdkonna konsultant Evelin Kirilova.

ETTEVÕTTE KOGEMUSLUGU – THERMORY

Kuidas valida endale sobivaim CRM lahendus, mida silmas pidada valikul ning kuidas hea partner omab selles võtmetähtsust.

 Esineb Thermory IT-juht Julia Ležeiko ja BCS Itera juhatuse liige Marek Maido.

 

Kuidas läbi CRM lahenduse muuta kliendisuhe täisväärtuslikumaks ning sobitada oma äriprotsessidesse

VÕTA ÜHENDUST