Chat

Seminarid:

Tagasi

TASUTA CRM HOMMIKUSEMINAR: Uusimad CRM tööriistad Microsoftilt. Rahulolev klient on parim äristrateegia!

ASUKOHT: Mäealuse 2/4, B korpus, 4. korrus, BCS Itera kontor
AEG: Kolmapäev 27.03.2024, 09:00-12:30

Üritus on tasuta, kuid osalemiseks on vajalik eelnev registreerumine.
Külalistele pakutakse kerget hommikusööki.

Seminar on mõeldud keskastme- ja tippjuhtidele.
Milleks on vajalik CRM ehk kliendihalduse lahendus? Kuidas see on parem või täiendab ERPi ehk majandustarkvara, rääkimata Excelist. Vaatame koos Dynamics 365 Salesi ja kuidas seal on üles ehitatud klienditeekond, mis moodi see toetab nii müügiisikuid kuid ka juhte. Piilume põgusalt turunduse automatiseerimist ja millised võimalusi pakub see tööriist.

 

KAVA

(täieneb)

MIKS CRM EHK KUIDAS SEE AITAB EHITADA KLIENDISUHET?

Kliendid muutuvad ajas üha nõudlikumaks ja seega peab iga ettevõte olema valmis pakkuma parimat teenindust. Lisaks on konkurendid valvel ja iga minut ning tund võib tähendada kaotatud tehingut. Kaasaegne CRM lahendus pakub vastuseid kõigile väljakutsete. Tuletame veelkord meelde peamised punktid, miks ja millal peaks kaaluma CRM lahenduse juurutamist.

MIS ON DYNAMICS 365 SALES – DEMO

CRM lahenduste lipulaev Microsoft Dynamics 365 Sales on üha populaarsem valik ka Eesti ettevõtete seas. Teeme põgusa tutvustuse, kus näitame kasutajaliidest, peamiseid funktsionaalsuseid ja vaateid.

DETAILSEM MÜÜGIPROTSESS SALESIS

Käime koos läbi ühe võimaliku müügiprotsessi algusest lõpuni, mis annab aimu kuidas kliendisuhet ajajoonel juhtida.

SALES LIIDESTUS OUTLOOKIGA EHK AJAPLANEERIMINE JA ÜLEVAADE JUHTIDELE

Outlooki kalender on tänapäeval ilmselt enamuse ajaplaneerimise tööriist. Seega on äärmiselt oluline integratsioon, mis aitab vältida topeltsisestusi ja annab ülevaate plaanitud tegevustest.

TAHVLI JA MOBIILI VAADE DYNAMICS SALESIS

Mobiilsete seadmete kasutamine on hügieenifaktor, seega näitame, kuidas see toimib Salesis.

ANALÜÜTIKA MÜÜGIISIKULE JA JUHTIDELE

Tänapäeva ärid on andmepõhise juhtimisega, mis tähendab, et iga korraliku lahenduse väljund on korralik juhtimise andmelaud.
Tutvustame Salesi võimalusi.

TURUNDUSE AUTOMATISEERIMINE SALESIS

Kliendihaldus ei ole ainult müük ega teenindus vaid ka kommunikatsioon, mille üks lahutamatu osa on turundus.
Teeme põgusalt tutvust turunduse automatiseerimise tööriistaga.

BCS ITERA JUURUTUSE KOGEMUSLUGU

BCS Itera on juurutanud nii ERP, HRM kui ka CRM lahendusi paljudele ettevõtetele. Seekord aga jagame kogemust, kuidas läks CRM juurutus meie oma ettevõttes.
Ehk kui väga keeruline oli kingsepal endale kingi teha.

Uusimad CRM tööriistad Microsoftilt. Rahulolev klient on parim äristrateegia!

 

DIGITALISEERIMINE