TASUTA CRM VEEBISEMINAR | Terviklik kliendikogemuse haldus läbi Dynamics 365 CRM moodulite
AEG: 15.05.2025 (neljapäev), kell 15:00- 15:45
REGISTREERU: https://attendee.gotowebinar.com/register/4739171537898791259
Sukeldume kogu kliendikogemuse tsükli haldamisse Microsofti CRM moodulite abil!
Räägime, kuidas Sales, Customer Insight, Field Service ja Customer Service moodulid aitavad tõhusalt juhtida müüki, turundust, hooldust ja klienditeenindust. Tutvustame praktilisi lahendusi, mis võimaldavad parandada kliendikogemust ja optimeerida äritegevust igas kliendisuhte etapis. Tule kuulama, kuidas luua pikaajalisi ja edukaid kliendisuhteid!
Microsoft CRM-lahendus vastab kõigile ettevõtte vajadustele, pakkudes integreeritud tööriistu nii uute kui püsiklientide halduseks ning müügi, turunduse ja klienditeeninduse automatiseerimiseks. Lahendus on paindlik, skaleeritav ja kohandatav vastavalt ettevõtte spetsiifilistele nõuetele. Kasutajate jaoks on oluline, et lahendus integreerub sujuvalt teiste Microsofti toodetega, nagu Office 365, Teams ja Power BI.
Seminaril võtab sõna BCS Itera CRM konsultant Triinu Himma.
KAVA
- Dynamics 365 CRM ülevaade, mis see on ja miks on oluline.
- Dynamics 365 Sales: müügiprotsesside haldamine ja müügivihjete jälgimine.
- Dynamics 365 Customer Insights (Marketing): turunduskampaaniate loomine ja haldamine.
- Dynamics 365 Field Service: töökorralduse (teenustööde) haldamine ja optimeerimine.
- Dynamics 365 Customer Service: klienditeeninduse optimeerimine ja kliendisuhete hoidmine.
- Integratsioon ja kohandamine, kuidas integreerub Microsofti teiste toodetega.