Chat

Seminarid:

Tagasi

TASUTA CRM HOMMIKUSEMINAR: CRM ehk kliendihalduse lahendused nõudlikumale organisatsioonile

ASUKOHT: Mäealuse 2/4, B korpus, 4. korrus, BCS Itera kontor
AEG: Kolmapäev 01.11.2023, 09:00-12:30

Üritus on tasuta, kuid osalemiseks on vajalik eelnev registreerumine.
Külalisetele pakutakse kerget hommikusööki ja suupisteid.

 

Seminar on mõeldud keskastme- ja tippjuhtidele, et avada CRM valdkonna tehnoloogia ja digitaliseerimise teemasid ning võimalusi. Seekordsel seminaril keskendume maailmas kui Eestis võidukäiku tegevale CRM lahendusele – Dynamics 365 Sales.  Microsoft on lahenduse arengusse teinud märkimisväärseid investeeringuid, pakkudes täna kõige kaasaegsemat CRM lahendust koos integratsioonide ja aruandlusega.  Vaatame ka turunduse automatiseerimise tööriista.

 

MIKS ON MICROSOFTIL ERINEVAD CRM LAHENDUSED JA MIDA VALIDA?

Microsoft pakub CRM vajaduste rahuldamiseks erinevaid lahendusi. Ettekandes teeme nendega põgusat tutvust ja eelkõige püüame anda vastuse, et kuidas jõuda ettevõtte jaoks õige lahenduseni.

Mida kindlasti meeles pidada CRM lahenduse juurutamisel?

Päris tihti ebaõnnestuvad CRM lahenduse juurutused viimasel meetril ehk meeskond ei võta seda ühel või teisel põhjusel omaks. Ettekandes räägime, kuidas teha õigeid valikuid, kuidas organisatsiooni ette valmistada, kuidas edukalt juurutada ja lahendus kasutusele võtta.

CRM lahendus kui majandustarkvara osa – BUSINESS CENTRAL CRM MOODULI DEMO

Business Central on täna üks enim kasutatud majandustarkvara keskmiste ja suuremate ettevõtete seas. Vähem aga teatakse lahenduse CRM mooduli võimalusi ja kasutust. Ettekandes näitame, mis moodi ja milleks seda saab kasutada.

Dynamics 365 Sales demo – Microsofti suurim ja võimekam CRM lahendus

Lahendus, mis sobib ka keskmisele ettevõttele, aga mida kasutavad maailmas suurimad korporatsioonid. Mis teeb lahenduse nii populaarseks?
Näitame lahendust erinevate rollide vaates:

  • Müügijuht
  • Müügiisik
  • Integratsioon MS Outlookiga

Turunduse automatiseerimine Dynamics 365 Sales lahenduses

Ettekandes näitame, kuidas ehitada üles protsessivoogusid ehk automatiseerida kommunikatsiooni e-kanalite, e-meilide ja CRM lahenduse vahel.

Kliendilugu

Juhtiv Eesti ettevõte tuleb jagama oma kogemust, miks investeeriti ja kuidas läks uue CRM lahenduse juurutus. Mida õpiti ja kuidas toimib elu täna.

 

CRM ehk kliendihalduse lahendused nõudlikumale organisatsioonile

DIGITALISEERIMINE