Uudisvoog:

Tagasi

LS OMNI – ole kliendile kättesaadav igal ajal ja igal pool

Autor: Erki Ulla, BCS Itera jaekaubanduse konsultant

Kuidas tagada kliendile mugav, kiire ja meeldejääv ostukogemus igal ajal ja igas kohas? Kirjutab Erki Ulla.

 

1

Innovaatilise omni-kanali valmiduse saavutamiseks on Dynamics NAV-i jaekaubanduse erilahendusel LS Retailil pakkuda jaekaubandusele mitmeid võimalusi.

Omni-kanali valmidus tähendab võimekust pakkuda kõigis jaemüügikanalites (kauplused, veebi-, mobiili- ja sotsiaalkanalid) ühtlast, integreeritud ja läbipaistvat ostukogemust. Seejuures on oluline, et klient saaks sõltumata ostukanalist hallata oma isiklikke andmeid, ostukorvi, ostuajalugu, tellimusi, kauba tarneinfot jne.

2

 

Kliendid on valmis, aga kaupmehed?

Klientide jaoks on üha olulisem, et kaup ja info oleksid lisaks tavakauplusele saadaval ka veebi/nutiseadme kaudu. Teisalt on kõigi omni-kanali võimaluste pakkumine praegu ka kaupmeeste kõrgeimate prioriteetide hulgas. Kui infot ettevõtte ja toodete kohta pole veebis ja mobiiliäpis, võib kaupmees kliendid kaotada – nad lihtsalt lähevad ja ostavad mujalt.

Ühes hiljutises uuringus (Volusion, Inc./Mozu, september 2014) küsiti klientidelt, millised on nende peamised ootused online-poodlemisele. Vastused olid tähtsuse järjekorras sellised:

  1. Võimalus kontrollida kaupade saadavust/laoseisu, sooritada ost ning saada kaup kätte samal päeval kauplusest.
  2. Võimalus osta online`ist.
  3. Vahetada/tagastada kaup poes.
  4. Kauba kohaletoimetamine samal päeval.

Praegu toimub enamik tehinguid siiski traditsioonilises kaupluses. Kui klientidelt uuriti, millised oleksid neile huvipakkuvad lisavõimalused just kaupluses, siis toodi kolme peamisena välja järgmised:

  1. Personaalsed allahindlused, tootesoovitused ja pakkumised mobiilile sõltuvalt kliendi asukohast. Võimalus kontrollida toote saadavust ja leida toote asukoht poes mobiilse seadmega.
  2. Vajadus saada poodi sisenedes või selle läheduses olles mobiilile teateid poe pakkumistest.

Kuigi enamik jaekaupmehi on tänapäevastest tehnoloogiatest ja võimalustest teadlikud, pole paljud nende rakendamiseni jõudnud. Peamised põhjused, mis takistavad kaupmehi oma klientidele omni-kanali ostukogemust pakkumast, on ilmselt paljudele tuttavad:

  • vähe finantsi,
  • uue tehnoloogia juurutamine tundub keeruline ja aeganõudev,
  • töötajate ebapädevus ja vähene koolitus.

Dynamics NAV LS Retail pakub lahendusi

NAV LS Retail on nende probleemide ja takistustega kursis ning on juba mitu aastat töötanud välja lahendust, mis võimaldaks kaupmeestel järgida uusi trende ja luua sellega ärieeliseid. Välja on töötatud LS Omni tootepere (LS NAV lisamoodul/add-on), mis lisab teie jaemüügiettevõttele mobiilsuse ja e-äri võimalused.

Mobiilne lojaalsus – too oma kliendid tagasi poodi

Kliendid saavad ostlemiseks 24/7 kasutada mobiiliäppi, mis võimaldab sirvida tootekataloogi, luua ja hallata ostunimekirju, vaadata tooteinfot ja kauba saadavust kauplustes ning navigeerida kauplusteni. Äpi abil on kaupmehel võimalik saata klientidele personaliseeritud teateid ja pakkumisi otse nutiseadmeekraanile.

3

E-Commerce – loo efektiivne e-poe keskkond

LS Omniga on võimalik luua paindlik e-keskkond, kus kõik andmed on hallatavad NAV-ist, mis tähendab, et veebipood sisaldab alati ajakohast infot. LS Omni E-commerce platvorm (baseerub NopCommerce või Magentol) on dünaamiline, võimaldades tänapäevast ostukogemust sõltumata sellest, kas klient pöördub e-poodi PC, tahvelarvuti või nutitelefoni kaudu.

4

Mobile POS – pakub kliendile paremat teenindust

LS Omni mobiilne kassa võimaldab parendada tööprotsesse kauplustes ja viia klientide teenindamine uuele tasemele. Mobiilse POS-i abil saavad klienditeenindajad jagada klientidele kiiresti infot toodete ja nende saadavuse kohta ning ühtlasi viia müük lõpuni juba kliendiga ostukorvi kokku pannes. Kuna mobiilne POS võimaldab vaadata kliendi ostuajalugu ja -eelistusi, siis saab talle pakkuda personaalset teenindust.

Mobile inventory – hoia oma ladu kontrolli all

LS Omni Mobile Inventoryga saate mobiilseid seadmeid kasutades paberivabalt läbi viia mitmeid kaupade haldamise toiminguid, olgu see siis inventuuri tegemine, kaupade vastuvõtt, üleviimised vms protsessid.

Kokkuvõtteks – ühtsel platvormil LS Omni lahenduse eelised:

 Parem ostukogemus kliendile:

kiirem infovahetus – ühendatud süsteemide kaudu saavad kliendid lihtsamalt jälgida oma tellimuste staatust, ostuajalugu ja palju muud;

alternatiivsed variandid kauba kohaletoimetamiseks – võimalus pakkuda online’ist ostmist ja kauba kättesaamist kauplusest, samuti kauba kojutoimetamist teisest kauplusest, juhul kui toode on kodukauplusest otsas;

efektiivsed tagastusedkliendid saavad osta veebist ja tagastada kauba poodi, nii et tagastamisprotsess on kiirem, mugavam ja efektiivsem;

  • säästab kaupmehe aega ja raha;
  • lihtsustab tööprotsesse ja haldamist;
  • tagab kohese ja ajakohaste andmete kättesaadavuse;
  • võimaldab optimeerida andmete sisestamisele kuluvat ressurssi ning annab tulemuseks kvaliteetsema informatsiooni.

 

 

Määratlemata

Baltikumi Dynamics NAV partnerite kohtumine Saaremaal

Eelmine uudis

järgmine uudis

Tehnoloogia

Dynamics NAV2016 – eduka ettevõtte äritarkvara

DIGITALISEERIMINE