Chat

Uudisvoog:

Tagasi

2015.aasta lõpp toob turule uue Dynamics NAVi versiooni

Autor: Leho Hermann; BCS Itera müügijuht

Microsoft lubas ca 3 aastat tagasi, et Dynamics NAVil (NAV) hakkab uusi versioone välja tulema iga-aastaselt. Seda eelkõige sellepärast, et käia kaasas majandustarkvara muutuvate trendidega ning pakkuda NAVi klientidele alati kõige uuemat tehnoloogiat.

4.kvartalis 2016 lõpus saab täis järjekordne aasta viimasest NAV2015 versioonist ja juba praegu võib olla enam kui kindel, et uus versioon on turule tulemas. Hetkel veel koodnimetuse all Corfu versioon saab suure tõenäosusega endale nimeks NAV 2016.

Nagu ka viimased versioonid on tähelepanu keskmes hoidnud tööprotsesside efektiivistamist, siis ka uus versioon pöörab peatähelepanu just sellele. Alljärgnevalt on välja toodud mõningad NAVi uued võimalused, mis peaksid sobima nendele ettevõtetele, kes soovivad käsitööd vähendada või andmevahetusi lihtsamini automatiseerida.

Tööprotsesside juhtimine (Workflow management) võimaldab eeldefineerida tegevuste järjekordasid; erinevatele tegevustele juurde lisada teavitusi või läbi visualiseerimise juhtida tööprotsesse. Näiteks defineerides müügimehe müügiprotsessi sammud võib olla palju kindlam, et ta ei unusta nt. pakkumist esitada või tellimuskinnitust välja saata. Eesmärk läbi antud funktsionaalsuse on anda võimalus tööprotsesside seadistamiseks ilma tehniliste teadmisteta.

Dokumendihaldus ja OCR kätkeb endas eelkõige seni paberil toimunud protsessiosade lihtsustamist läbi dokumentide digitaliseerimise (skänneerimise) ning nende dokumentide sidumise kindlate NAVi tegevuste külge.

E-teenuste integratsioonimooduli eesmärgiks on lihtsustada NAVil väliste teenustega liidestamist, et kliendipõhiste liidestuste loomiseks kuluks vähem aega, kui seda seni on kulunud.

Nutitelefoni klient on uuendus, mida on oodatud juba mõnda aega. Kui eelmises verisoonis lisandunud tahvelarvuti klient laiendas oluliselt NAVi kasutajateringi ettevõttes, siis nutitelefoni kliendiga peaks NAVi kasutamise võimalus tekkima küll kõigil töötajatel.

Kasutajaliidese mugavused käivad kaasas iga uue versiooniga ning seekord on peamine tähelepanu pööratud eelkõige korduvate tegevuste lihtsustamisele.

Kindlasti on veel terve rida väiksemaid uuendusi, kuid neid saab igaüks testida juba siis, kui uus versioon ka meie turul kättesaadav on. Seni võib huvi korral tutvuda eelmisel aastal välja tulnud NAVi versiooniga BCS Itera testkeskkonnas aadressil http://www.itera.ee/solutions/dynamics-nav-demo-keskkond/

 

Juhtimine Kaubandus ja laondus

BCS Itera osales iga-aastasel Äripäeva kaubanduse aastakongressil

Eelmine uudis

järgmine uudis

Äriteenindus

Halduslahendus = suurem pilt.

DIGITALISEERIMINE